Krkonoše

Reklamační řád

REKLAMAČNÍ  ŘÁD cestovní kanceláře  Ingtours cestovní kancelář spol. s r. o.

(dále jen cestovní kancelář)

1.    Předmět

1.1.    Tento reklamační řád upravuje způsob uplatňování nároků zákazníka vyplývajících z odpovědnosti cestovní kanceláře za vady poskytnuté služby (reklamace) vč. podmínek uplatnění rozporu se Smlouvou o zájezdu a jejich vyřizování v souladu se zákonem č.89/2012 Sb., občanský zákoník a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění.
1.2.    Tento reklamační řád se vztahuje na služby poskytované cestovní kanceláří s výjimkou nároků vzniklých z přepravy na základě tuzemských a zahraniční dopravních cenin, jejichž uplatňování a vyřizování se řídí platnými tarifními a přepravními předpisy dopravních společností.

2.    Uplatňování reklamací

2.1.    Práva z odpovědnosti za vady služeb poskytovaných cestovní kanceláří zákazník uplatňuje v provozovně cestovní kanceláře, v sídle nebo u zprostředkovatele služeb cestovní kanceláře, kde reklamované služby zakoupil, případně v místě poskytované služby u průvodce, delegáta nebo u jiného cestovní kanceláří pověřeného zástupce.
2.2.    Práva z odpovědnosti za vady doplňkově prodávaného zboží zákazník uplatňuje v kterékoli provozovně cestovní kanceláře, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, tj. v provozovně cestovní kanceláře, kde reklamované doplňkově prodávané zboží zakoupil, případně i v sídle cestovní kanceláře.
2.3.    Zákazník je povinen uplatnit reklamaci včas bez zbytečného odkladu. Uplatnění reklamace na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a tím i možnost řádného vyřízení reklamace. Reklamaci může zákazník uplatnit jakoukoliv formou s uvedením data, předmětu reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje.
2.4.    Pokud zákazník vlastním zaviněním neuplatní práva z odpovědnosti za vady poskytnutých služeb na základě smlouvy o zájezdu, tj. u předem sestavené, nabízené a prodávané kombinace služeb cestovního ruchu za souhrnnou cenu, bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě 1 měsíce od skončení zájezdu, cestovní kancelář mu slevu z ceny nepřizná.
2.5.    Práva z odpovědnosti za vady ubytování je třeba rovněž uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději však ve lhůtě 6 měsíců. Práva z odpovědnosti za doplňkově prodávané zboží zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí.
2.6.    Zákazník je při uplatňování reklamace povinen uvést jméno, příjmení, adresu, co je obsahem reklamace, svou reklamaci zdůvodnit a podle možnosti i předmět reklamace průkazně skutkově doložit;  současně se doporučuje předložit doklad o poskytnuté službě, např. stejnopis objednávky, fakturu, potvrzení o platbě apod., čímž se usnadní vyřizování reklamace.

3.    Vyřizování reklamací

3.1.    Uplatní-li zákazník právo z odpovědnosti za vady služeb, které mu jsou poskytovány nebo které mu již byly poskytnuty, je průvodce zájezdu, vedoucí provozovny cestovní kanceláře poskytující předmětné služby nebo jiný cestovní kanceláří pověřený zástupce povinen po potřebném prozkoumání skutkových a právních okolností rozhodnout o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této doby se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od uplatnění reklamace zákazníkem, pokud se zákazníkem nebude dohodnuta lhůta delší.
3.2.    V případě ústního podání reklamace (např. v místě poskytované služby) je povinen průvodce zájezdu, delegát nebo jiný cestovní kanceláří pověřený zástupce sepsat se zákazníkem reklamační protokol, resp. potvrzení o přijetí reklamace. V protokolu uvede, kdy zákazník reklamaci uplatnil, osobní údaje zákazníka, co je obsahem reklamace (předmět reklamace), jaký způsob vyřízení reklamace zákazník požaduje; a dále datum a způsob vyřízení reklamace. Jestliže zákazník předá průvodci zájezdu nebo vedoucímu provozovny nebo jinému pověřenému zástupci cestovní kanceláře písemnosti, popř. jiné podklady týkající se reklamace, popř. reklamované zboží, musí být tato skutečnost v protokolu výslovně uvedena. Protokol, resp. potvrzení o přijetí reklamace podepíše sepisující průvodce zájezdu nebo vedoucí provozovny nebo jiný pověřený zástupce cestovní kanceláře. Zákazník obdrží jedno vyhotovení tohoto dokumentu a podpisem potvrdí souhlas s jeho obsahem a převzetí.
3.3.    V případě písemných reklamačních podání platí pro jejich obsah přiměřeně ustanovení odstavce 3.2.

4.    Součinnost zákazníka při vyřizování reklamací

4.1.    Zákazník je povinen poskytnout součinnost potřebnou k vyřízení reklamace, zejména podat informace, předložit doklady prokazující skutkový stav, specifikovat své požadavky co do důvodu a výše, apod. Vyžaduje-li to povaha věci, musí zákazník umožnit průvodci či jinému cestovní kanceláří pověřenému zástupci jakož i zástupci dodavatele služby přístup do prostoru, který mu byl poskytnut k ubytování apod., aby se mohli přesvědčit o oprávněnosti reklamace.
4.2.    V případech, kdy zákazník čerpá služby bez přítomnosti zástupce cestovní kanceláře a  poskytnutá služba má vady, je zákazník povinen dbát též o včasné  a řádné uplatnění nároků vůči dodavatelům služeb v tuzemsku či  v zahraničí.

5.    Způsoby vyřízení reklamace

5.1.    V případech, kdy je reklamace posouzena jako zcela nebo z části důvodná, spočívá vyřízení reklamace v bezplatném odstranění vady nebo v případech, kdy je to možné, i v poskytnutí náhradní služby či výměny zboží. Jinak cestovní kancelář poskytne přiměřenou slevu z ceny vadně poskytnuté služby.
5.2.    V případech, kdy je reklamace posouzena jako nedůvodná, je zákazník písemně informován o důvodech zamítnutí reklamace.
5.3.    Nastanou-li okolnosti, jejichž vznik, průběh a příp. následek není závislý na vůli, činnosti a postupu cestovní kanceláře (vis major) nebo okolnosti, které jsou na straně zákazníka, na jejichž základě zákazník zcela nebo zčásti nevyužije objednané, zaplacené a cestovní kanceláří zabezpečené služby, nevzniká zákazníkovi nárok na vrácení zaplacené ceny nebo na slevu z ceny.

6.    Ostatní ustanovení

V ostatním platí ustanovení obecně závazných právních předpisů, zejména občanského zákoníku a zákona o ochraně spotřebitele v platném znění.
V případě, že dojde ke sporu, má zákazník právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu; věcně příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká Obchodní Inspekce, www.coi.cz

7.    Závěrečná ustanovení

Tento Reklamační řád vstupuje v platnost a účinnost dnem 1.1.2014 a nahrazuje Reklamační řád cestovní kanceláře  ze dne 1.1.1999

Ve Vrchlabí, dne 31.12.2013

Ing. Ivan  B ä u m l  v. r.
jednatel firmy

 

Novinky z Krkonoš a okolí

Cestujete rádi do Krkonoš a chcete mít pravidelně informace o akcích a událostech v Krkonoších na e-mailu?

Ubytování

Ubytování v Krkonoších

kompletní nabídka ubytovacích zařízení

Wellness hotel SVORNOST,

Harrachov

Wellness hotel SVORNOST

1 190 KčJednolůžkový pokoj se snídaní

Chata NA ŠPICI,

Benecko

Chata NA ŠPICI

1 580 KčDvoulůžkový pokoj s polopenzí

Penzion BORŮVKA,

Špindlerův Mlýn

Penzion BORŮVKA

500 KčLůžko se snídaní

Interhotel MONTANA,

Špindlerův Mlýn

Interhotel MONTANA

1 290 KčJednolůžkový pokoj Standard se...

Wellness Hotel ASTRA,

Špindlerův Mlýn

Wellness Hotel ASTRA

1 150 KčLůžko s polopenzí ve...

Hotel ŠPINDLEROVA BOUDA,

Špindlerův Mlýn

Hotel ŠPINDLEROVA BOUDA

1 150 KčJednolůžkový pokoj se snídaní

Lázeňský hotel TERRA Superior,

Janské Lázně

Lázeňský hotel TERRA Superior

1 200 KčLůžko se snídaní ve...

Hotel OLYMPIE,

Špindlerův Mlýn

Hotel OLYMPIE

1 145 KčLůžko se snídaní

Hotel PYTLOUN,

Harrachov

Hotel PYTLOUN

780 KčLůžko se snídaní ve...

OREA Resort SKLÁŘ,

Harrachov

OREA Resort SKLÁŘ

2 900 KčDvoulůžkový pokoj DeLuxe se...

Pinia Hotel & Resort,

Špindlerův Mlýn

Pinia Hotel & Resort

1 450 KčJednolůžkový pokoj se snídaní...

Horský pension ALENKA,

Špindlerův Mlýn

Horský pension ALENKA

1 400 KčLůžko se snídaní ve...

Sport hotel POMI,

Harrachov

Sport hotel POMI

750 KčLůžko se snídaní

Apartmány ALICE,

Harrachov

Apartmány ALICE

500 KčLůžko bez stravy v apartmánu

Hotel DIANA,

Špindlerův Mlýn

Hotel DIANA

920 KčLůžko se snídaní

Pension FAMILIA,

Harrachov

Pension FAMILIA

520 KčLůžko bez stravy

Hotel HORIZONT,

Pec pod Sněžkou

Hotel HORIZONT

1 725 KčLůžko s polopenzí ve...

Hotel HARRACHOV INN,

Harrachov

Hotel HARRACHOV INN

810 KčLůžko s polopenzí ve...

Sporthotel BOHEMIA,

Rokytnice nad Jizerou

Sporthotel BOHEMIA

1 000 KčLůžko se snídaní

SPA Hotel BÍLÝ HOŘEC,

Harrachov

SPA Hotel BÍLÝ HOŘEC

850 KčLůžko s polopenzí

Hotel KUBÁT,

Benecko

Hotel KUBÁT

630 KčLůžko se snídaní ve...

Hotel AQUA PARK,

Špindlerův Mlýn

Hotel AQUA PARK

2 400 KčJednolůžkový pokoj se snídaní

Hotel RÉVA,

Janské Lázně

Hotel RÉVA

800 KčLůžko se snídaní ve...

Hotel ALFONSKA,

Benecko

Hotel ALFONSKA

590 KčLůžko se snídaní ve...

Parkhotel HARRACHOV,

Harrachov

Parkhotel HARRACHOV

1 110 KčDvoulůžkový pokoj se snídaní...

Hotel JOSEFOVA BOUDA,

Špindlerův Mlýn

Hotel JOSEFOVA BOUDA

800 KčLůžko se snídaní ve...

HARMONY Club Hotel,

Špindlerův Mlýn

HARMONY Club Hotel

2 200 KčJednolůžkový pokoj se snídaní

Wellness Hotel HARRACHOVKA,

Harrachov

Wellness Hotel HARRACHOVKA

745 KčLůžko se snídaní ve...

Hotel ESPRIT,

Špindlerův Mlýn

Hotel ESPRIT

585 KčLůžko se snídaní ve...

Hotel VZ BEDŘICHOV,

Špindlerův Mlýn

Hotel VZ BEDŘICHOV

880 KčLůžko se snídaní ve...

 

Krkonoše

Výhodné balíčky

kompletní nabídka balíčků

První sníh (3 dny / 2 noci)

SPA Hotel BÍLÝ HOŘEC ***, Harrachov

První sníh (3 dny / 2 noci)

Nabitý wellness pobyt o víkendu (2 noci)

Hotel CENTRUM HARRACHOV ***, Harrachov

Nabitý wellness pobyt o víkendu (2 noci)

Nabitý wellness pobyt o víkendu (3 dny / 2 noci)

Hotel CENTRUM HARRACHOV ***, Harrachov

Nabitý wellness pobyt o víkendu (3 dny / 2 noci)

Nechte se hýčkat (3 dny / 2 noci)

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Nechte se hýčkat (3 dny / 2 noci)

Adventní relax (3 dny / 2 noci)

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Adventní relax (3 dny / 2 noci)

Nabitý wellness pobyt ve všední dny (2 noci)

Hotel CENTRUM HARRACHOV ***, Harrachov

Nabitý wellness pobyt ve všední dny (2 noci)

Lyžování s příšerkami (3 dny / 2 noci)

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Lyžování s příšerkami (3 dny / 2 noci)

Vánoční Harrachov (5 dní / 4 noci)

SPA Hotel BÍLÝ HOŘEC ***, Harrachov

Vánoční Harrachov (5 dní / 4 noci)

S rodinou do Harrachova (3 dny / 2 noci)

Hotel CENTRUM HARRACHOV ***, Harrachov

S rodinou do Harrachova (3 dny / 2 noci)

Lednová bomba (4 dny / 3 noci)

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Lednová bomba (4 dny / 3 noci)

Velikonoce na horách v Harrachově (3 noci)

Hotel CENTRUM HARRACHOV ***, Harrachov

Velikonoce na horách v Harrachově (3 noci)

Jarňáky na Svornosti (4 dny / 3 noci)

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Jarňáky na Svornosti (4 dny / 3 noci)

Silvestr na horách (5 dní / 4 noci)

SPA Hotel BÍLÝ HOŘEC ***, Harrachov

Silvestr na horách (5 dní / 4 noci)

Pohádková zima (5 dní / 4 noci)

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Pohádková zima (5 dní / 4 noci)

Zimní pohlazení (6 dní / 5 nocí)

Wellness hotel SVORNOST ***, Harrachov

Zimní pohlazení (6 dní / 5 nocí)

Vánoční Harrachov (5 dní / 4 noci)

Hotel FIT FUN ***, Harrachov

Vánoční Harrachov (5 dní / 4 noci)

 

Hledat ubytování

zobrazit VÝHODNÉ BALÍČKY

 

Krkonoše - nejvyšší hory

Krkonoše jsou nejznámějším pohořím v České republice - hora Sněžka je nejvyšším bodem země. Krásná příroda a turistické služby na vysoké úrovni láká každoročně tisíce návštěvníků. V zimní sezóně jsou Krkonoše nejvyhledávanější oblastí v Čechách díky svým kvalitním a pestrým podmínkám pro sjezdové lyžování a rozsáhlé síti běžeckých tratí. Naopak v létě jsou Krkonoše oblíbeným cílem turistiky a cykloturistiky, v regionu naleznete desítky upravovaných a dobře značených cyklostezek. Po celý rok můžete využít výhodných nabídek wellness hotelů v Krkonoších. Informační zdroj Hory-Krkonoše.cz vám přináší turistické a další zajímavosti z Krkonoš.

 
HotelPension.cz Intours Wellness-Tip.cz